CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday, March 22, 2008

passion F1 选美比赛

由于我们即将毕业,老师特地接了两场show给我们。很巧的是,地点却和上次的避孕套服装比赛一样,只是这次我们只是帮模特儿化妆而已!说真的,有几个模特儿根本都不漂亮,一些还比我矮。。嘻嘻。。但她们都很大胆地摆pose,尽量展现她们最美的一面!
哎哟,今天我帮她化妆的那个模特儿真的是很麻烦!这个那个的。。搞到我非常pichi!!但有一样非常搞笑的是,,那边的摄影师既然叫我也去参选。。哈哈,开什么玩笑,我想他们是要我在众多人的面前丢脸吧!我可不要做小丑!唯一令到我看到目瞪口呆的模特儿只有一位,她是马来人,但却看不出是马来人,她的五官真的是非常地漂亮!!她摆出来的pose,真的是性感地不得了!嘻嘻。。令到我还特地走上前去和她拍照!其余的参赛者都还不错,但只有她是最特出的!!






2 comments:

Unknown said...

我想他们是要我在众多人的面前丢脸吧 ! haha u know it is good later they all laugh at u not good lo ~~~~ Sya nee u not good lo got leng lui picture never upload to here also ~~~~

Anonymous said...

hey...eventhought i noe i don hv any qualification to take part in beauty,i stil can consider as "cutties" gal la..haha...i no used to every ppl looking at me..so i prefer to as normal ppl...
de pic at my frens there,coz i don hv bring my camera...keke..when i get it from my frens,i wil upload at here..don worry!!!

Leave Ur Message Here ^ ^
Free shoutbox @ ShoutMix